אגם גארדה - 27/8/2012

זהו, הגענו לנקודה האחרונה במסענו - אגם גארדה (Lago di Garda).   אל ה - Agritourismo המקסים Cascina Girolda  הגענו לעת ערב ורק למחרת כשירדנו לארוחת הבוקר שמנו לב שהוא נמצא בלב כרם זיתים ומוקף בגינת שושנים נפלאה.

כיף גדול לסיים את הטיול בבית איטלקי שכולו אומר טעם טוב ותשומת לב לפרטים. אחרי האוכל נסענו צפונה לאורך הגדה המזרחית של האגם בנסיעה פקוקה ואיטית שאיפשרה לנו להתרשם מהמלונות, המסעדות והבתים שבדרך ולהכנס לאווירת החופש והמולת התיירים. לבסוף הגענו לעיירה מלצ'סינה (Malcesina) לחופו של האגם, שם שוטטנו בין הסמטאות וטיפסנו עד למצודה (castello Scagilero). שמחנו לגלות שבמקום בדיוק התקיימה חתונה (נשבענו לחזור לחתונת הכסף) נהננו מהנוף (יוחאי איתר עבורנו גם את חוף הרחצה המוצלח ביותר) ואפילו ביקרנו במוזיאון הקטן והמעוצב שמציג את החי והצומח של האגם.

משם ירדנו אל החוף ורחצנו במימי האגם (כן כן אפילו נטע). את היום סיימנו בארוחת אבירים - משתה של ממש בו הקהל מחולק לארבע קבוצות כל אחת מעודדת אביר בצבע אחר המתחרה על ליבה של נסיכה מהאגדות, והכל מלווה בהמון אוכל (שאוכלים בידיים) ובירה להתפקע.

למחרת נסענו לונציה, אתגר אמיתי למשפחה המטיילת - 400 גשרים ובכולם מדרגות ולא כבש אחד לעגלה!   אם אתה תינוק או נכה בונציה כנראה שכדאי לך להישאר בבית. בכל מקרה ביקרנו בכיכר סן מרקו (Piazza San Marco ) האכלנו את היונים בבמבה והמשכנו לביקור באי הזכוכית, במוראנו.

את היום האחרון בטיול בילינו בסירמיונה (Sirmione) שוטטנו בסימטאות, האכלנו את הברווזים ואכלנו ארוחה איטלקית דשנה ואחרונה. ותם ונשלם עד לשנה הבאה.